onsdag 2 april 2008

Om mitt blogginlägg inte kom med, vilket jag förmodar att det inte gjorde, skriver jag ett nytt.

Det tog lite tid att skriva Veckobrevet som vi hade blivit ombedda att göra. Men när den väl var
skriven och ivägskickad var mäkta stolt. Jag fick en positiv respons och det var jättekul. Däremot hade jag glömt att berätta lite hur jag gått tillväga.
Nu kommer det: Jag gick in PIM,Skriva och lättläst dokument och halverade sidan, sedan
öppnade jag ett Dokument och gjorde på samma sätt med det, alltså halverade sidan. Sedan
följde jag instuktionerna från PIM och skrev mitt efterlängtade Dokument. Därefter gick jag
in på Power Point och förde in två bilder på dokumentet.

m.v.h

Berth Samuel

1 kommentar:

Jens sa...

Det verkar som du har hjälp av PIM sidan. Hoppas att nästa uppgift går lika bra.

Jens